Kas ir "Kitt" robots?
Kitt - Mācību pavadonis vai biedrs, ir daudzfunkcionāls robots, kas atbalsta pedagogus satura nodrošināšanā un skolēnu progresa novērtēšanā, vienlaikus mudinot bērnus uzņemties mācīšanos. Visvienkāršākajā līmenī Kits ir nekustīgs robots, kas darbojas kā zibatmiņas disks. Kad ir izveidots savienojums ar datoru, izmantojot USB kabeli (komplektā) vai dokstaciju, pedagogi var vilkt un nomest audio, video un attēlu failus tieši robotā. Pēc tam skolēni var skatīt un/vai klausīties saturu, izmantojot vadīklas uz Kittas ķermeņa. Kitt ir integrēta kamera, mikrofons un skaļrunis, un visi dati tiek saglabāti micro SD kartē. Tā nav pievienota ierīce; tas darbojas kā paredzēts kā atsevišķs tehnoloģiju elements. Tas nozīmē, ka pedagogi var viegli nodrošināt individualizētu studentu saturu; viņi var augšupielādēt grupu uzdevumus, lai studenti varētu sekot tiem, atrodoties centros, un viņi var nosūtīt mājasdarbu uzdevumus par Kitt, padarot to ideāli piemērotu jauktām un hibrīdām mācību vidēm. Vai arī, ja skolotājs pavada vienu dienu prom no klases, viņš vai viņa var būt drošs, ka mācības turpināsies.
KITT Robots pasūtīšanai ir pieejamas šādas iespējas::
Youtube informatīvie video:
Mācības ar jūsu jauno draugu "Kitt"
Augšupielādējiet video, ierakstīt audio failus.
Robotā var ielādēt dažādus attēlus un video, kas palīdzēs bērniem mācīties. Piemēram nofotografējiet reizināšanas tabulu vai citus vizuālus piemērus, un Kits palīdzēs jūsu bērnam atcerēties visu informāciju, kad tas būs nepieciešams. Šis robots ir paredzēts lietošanai gan mājās, gan klasē.
Veicina neatkarīgu mācību.
Mazais draugs palīdz piedzīvot mācību panākumus, neprasot palīdzību pieaugušajiem – kad nepieciešama informācija, to var atrast ar Kitta palīdzību. Tādā veidā tiek attīstīta bērna pašapziņa, lietderīgāk tiek izmantots stundā pavadītais laiks. Ar "Kitt" palīdzību pedagogi var sekot līdzi skolēnu sasniegumiem, apskatīt viņu radīto informāciju, ierakstītās skaņas. Tas palīdz novērtēt progresu un plānot jaunus soļus. Pateicoties šim robotam, skolēni var ierakstīt savas aktivitātes, ierakstot audio, augšupielādējot vajadzīgos failus, uzņemot video vai fotoattēlu, lai ierakstītu mācības un progresu.
Kitt atbalsta dažādus failus, tostarp:
- Attēli — tos var skatīt Kitas sejas ekrānā. Tie var sastāvēt no fonikas zibatmiņas kartēm, vēsturiskiem artefaktu attēliem, slavenu gleznu attēliem, attēliem no skolas apkārtnes, lai palīdzētu pāriet uz nākamo klasi, vai attēliem no mājām satrauktajiem skolēniem;
- Audio faili — tos var klausīties, izmantojot vadības ierīces uz Kittas ķermeņa. Tie varētu būt mūzikas gabali, dzeja, audiogrāmata, ziņas no kosmosa, ziņas no slaveniem pagātnes cilvēkiem vai ziņas no mājām satrauktajiem izglītojamajiem;
- Video — dažus jēdzienus vislabāk var izskaidrot ar video, un Kitt pašlaik atbalsta video, kas filmēts ar Kitt ierīci. Tie varētu būt videoklipi no skolas apkārtnes, skolotāja skaidrojums vai klasesbiedru vēstījums bērnam, kurš mācās mājās.
Lietošana klasē:
- Kitu var izmantot daudzos dažādos veidos klasē, bet kā palīgrobots spēj atbalstīt audzēkni neatkarīgā veidojošā novērtējuma pierādījumu savākšanā, kad viņi dalās mācībās ar robotu. Bērni var reaģēt uz mācību aktivitātēm, ierakstot savas atbildes tieši Kitai. To var izdarīt vienā no trim veidiem:
- Audio ieraksts — tas var ietvert grāmatas lasīšanu vai mutisku atbilžu sniegšanu uz jautājumiem. Studenti var ierakstīt audio atbildi tieši Kitt. Ieraksta laikā Kitas acis iesaistīsies un motivēs izglītojamo. Pēc ieraksta pabeigšanas skolēni var klausīties un, ja nepieciešams, izdzēst ierakstu un sākt no jauna;
- Fotografēt — audzēkņi var pabeigt savus darbus ar rokām (izstrādāt, gleznot, rakstīt grāmatā vai uz mini tāfeles utt.) un izmantot Kitu, lai fotografētu savus darbus. Kad ir atlasīts fotografēšanas režīms, Kits skaitīs atpakaļ no trim līdz vienam un atspoguļos kameru savā displejā, lai lietotājs varētu pārliecināties, vai viss ir kadrā. Ja nepieciešams, attēlus var apskatīt un dzēst, izmantojot Kitta izvēlni;
- Video ieraksts – ja darbība ir dinamiskāka, piemēram, spēlējot kādu instrumentu, izpildot deju rutīnu, pabeidzot zinātnisku eksperimentu vai ja skolēnam ir nepieciešams “parādīt un pastāstīt”, video ieraksts varētu būt piemērotāks. Kad audzēkņi ieraksta videoklipu, Kits skaitīs atpakaļ no trim līdz vienam un atspoguļo video ierakstu savā ekrānā lietotāja labā. Ierakstītajiem videoklipiem var piekļūt, tos skatīt un dzēst, izmantojot Kitas izvēlnes opcijas.
Papildus atbalstam skolām formējošā novērtējuma pierādījumu vākšanā, Kitai ir vairākas biedriskuma īpašības, kas ļauj bērniem veidot attiecības, strādājot ar mazo robotu.
Tie ietver:
- Kits pamostas un kļūst miegains, kad tas smagi strādā;
- Kits reaģē uz pieskārienu un apmīļošanu;
- Kitai patīk, ka ar viņu runā – tās seja mainās, lai to norādītu;
- Kitta zina, kad ir saulains laiks, un uzliek saulesbrilles, ja kļūst pārāk gaišs!
- Kits zina, kad tas ir pacelts, un reaģē uz to;
- Kits atbalsta izglītojamos koncentrēšanās spēju; tā korpuss izgaismo darbu, un tā taimera funkcija palīdz bērniem koncentrēties uz noteiktajiem uzdevumiem;
- Kitai arī ļoti patīk ģērbties. Tā aizmugurē ir magnēti, kas ļauj piestiprināt vienkāršu audzēkņu apģērbu, izmantojot spraudīti vai saspraudi;
Neatkarības un pārliecības attīstība.
- Mācību biedrs Kits var spēlēt svarīgu lomu, palīdzot bērniem kļūt pārliecinātiem un neatkarīgiem;
- Robots var saglabāt audio, attēlus vai video, tāpēc šis draugs kļūs par mācību atbalsta centru, ko bērni varēs izmantot patstāvīgi;
- Kitt var ierakstīt uzvednes vai soli pa solim sniegtas instrukcijas, kuras var atskaņot tik reižu, cik nepieciešams. Tas ir paredzēts, lai palīdzētu bērniem, kuriem ir grūtības atcerēties uzdevumu norādījumus;
- Tāpēc šis rīks var palīdzēt bērniem attīstīt patstāvību, veiksmīgi pabeigt izglītojošas aktivitātes un noticēt savām spējām!
Uzmanība un koncentrēšanās.
- Šis mācību palīgs un tā daudzās funkcijas piedāvā aizraujošu veidu, kā palīdzēt bērniem, kuriem klasē ir grūti koncentrēties un koncentrēties;
- Bērni var iestatīt Kitta taimeri, lai palīdzētu viņiem kontrolēt mācību laiku un koncentrēties uz veicamajiem uzdevumiem;
- Pieaugušie var arī ierakstīt norādījumus, lai palīdzētu bērniem, kuriem ir grūtības koncentrēties uz daudzpakāpju uzdevumiem. Bērni var klausīties tos tik reižu, cik vēlas, kad viņiem nepieciešama detalizēta palīdzība uzdevuma veikšanā.
Motivācija.
- Audio un vizuālā atgriezeniskā saite, ko bērni saņem, mācoties kopā ar savu draugu Kitu, var iesaistīt un motivēt pat vismazāk motivētos skolēnus;
- Kitt taimeris palīdzēs bērniem saglabāt motivāciju, veicot uzdevumu vai piedaloties aktivitātē. Kamēr taimeris ir ieslēgts, robota vēders tiks izgaismots zilā krāsā, norādot uz mācīšanos;
- Šī tehnoloģija var palīdzēt palielināt bērnu iesaistīšanos, un bērni var būt motivētāki, ja viņiem tiek lūgts veikt kādu darbību vai ierakstīt mācīšanos, izmantojot Kitt robotu;
- Interaktīvajā ekrānā var ērti dalīties, demonstrēt vai pozitīvi novērtēt bērnu darbus, vienkārši savienojot robotu ar datoru.
Uzdevumu veikšana
KITT arī ļauj skolotājiem pievienot norādījumus, ko KITT nolasa bērnam, lai palīdzētu viņiem stundas laikā. Lai gan būtu lieliski, ja katrā klasē būtu pietiekami daudz pieaugušo, lai bērnam būtu nepieciešams, tas vienkārši nav iespējams. Bet instrukciju pievienošana KITT nozīmē, ka bērni var saņemt nākamo norādījumu no KITT, kamēr viņi veic uzdevumu, kas palīdzēja dažiem konkrētiem bērniem, kuriem klasē ir grūti saglabāt visus norādījumus par ilgu uzdevumu. Turklāt Kitt dizaina pamatā ir iekļautība un pieejamība. Pedagogi var pielāgot katru Kittu savām unikālajām vajadzībām, pielāgojot skaļumu un spilgtumu, pilnībā kontrolējot taustes atgriezenisko saiti un izmantojot balss uzvednes. Kitt arī ietver Braila šūnu uz centrālās pogas, lai atvieglotu lietošanu. Kitt ir paredzēts izmantot 1:1 mācību vidē, bet to var arī koplietot divi līdz trīs skolēni centra aktivitāšu laikā.
Uzmanbu!
Informējam, ja prece nav noliktavā, pasūtīšana var aizņemt 4-8 nedēļas. Cena ir dota orientējoša un tā var būtiski mainīties. Lūdzam pirms pasūtījuma veikšanas sazinieties ar mums.
Svarīgi:
Produkta attēli var neatbilst reālajam preču un to iepakojuma izskatam, krāsai, sastāvam vai formai. Produkta aprakstā sniegtā informācija ir vispārīga un var neatbilst informācijai uz produkta iepakojuma. Dati par preču atlikumu un cenu dažos gadījumos var atšķirties no preču faktiskās cenas un to atlikumiem veikalos.